Be Good: Sorumlu, Sürdürülebilir, Etik Yaratıcılık

Sosyal fayda iletişimi üzerine uzmanlaşmış, Avrupa’dan ve Türkiye’den 9 ajansın oluşturduğu DNS Network ajanslarının kampanya örneklerini ve ajans yöneticileri ile yapılan sosyal fayda iletişimi üzerine röportajlardan oluşan kitap.

PROJE KOORDİNATÖRLERİ DAMLA ÖZLÜER (MYRA), CHRISTOPHE KONINCKX (SPRINGTIME)

KİTAP/SAYFA TASARIMI ALPER SAN

TASARIM DANIŞMANI RAUF KÖSEMEN

PROJE TEMSİLCİLERİ FAITH BULLEYMENT (CREATIVE CONCERN), CLÉMENCE FERNET (SIDIÉSE), NICOLA MOSCHENI (SILVERBACK), ENCARNI HINOJOSA ONIEVA, (ECOAVANTIS), THOMAS KOLSTER (GOODVERTISING), THANOS BELALIDIS (SYMPRAXIS TEAM), ROBERT SEDLAK (TIPPING POINTS), OLIVIA YERNAUX (SPRINGTIME)

FOTOĞRAFÇILAR GÜRCAN ÖZTÜRK (MYRA), MICHAEL LANGHOFF (GOODVERTISING), SAMUEL KIRSZENBAUM (SIDIÉSE), MARCUS GLOGER, MIRÈNE SCHMITZ (TIPPING POINTS), PAULA MOLINA, ENCARNI HINOJOSA (ECOAVANTIS), JACOB D’ROZARIO (CREATIVE CONVERN), THANOS BELALIDIS, ALEXANDROS VETOULIS (SYMPRAXIS TEAM), FABIENNE ANTOMARCHI (SPRINGTIME), CARBONELLI&SEGANTI, LUDOVICA LANCI (SILVERBACK)